Comentariul autorului:
Moxy este cel mai instagramabil hotel de brand internațional din portofoliul Marriott și primul Moxy dezvoltat în România. Brandul se adresează unui grup țintă definit ca generația millenials. Hotelul este atractiv prin spațiu al distracției și a interacțiunii, prin stilul urban, jucăuș și confortabil, prin servicii personalizate. Spațiile publice au atmosfera unui living în care se îmbină fără limite ariile specifice unei zile: zona de primire, meeting, barul, zona de luat masa, cea destinată lucrului și cea deschisă distracției. Voia bună și creativitatea sunt instigate prin expresie vizulă puternică, artwork, muzică, ecrane media, mobilier jucăuș și lumini calde, toate îmbinate într-o unitate efervescentă.
Proiectul constă în conversia funcțională a unei clădiri existente din anii ‘70, din clădire de birouri în hotel. Proiectul a prevăzut consolidarea clădirii cu o desfacere parțială și reconstruirea unui segment. Conceptul prevede elemente specifice originale fiecărui hotel printr-o temă aleasă de arhitect, în cazul de față a fost aleasă povestea Miorița, relatată prin artă și elemente de styling. Astfel designul interior prevede și o colaborare cu artiști locali pentru ambientarea unor zone cu desene murale.