Concept Store Design

Autor(i):
Miruna Visan
Localizare:
România, București

Comentariul autorului:

Tema de fata se refera la amenajarea unui spatiu comercial, de aproximativ 1650 mp dintr-un mare centru comercial si transformarea acestuia intr-un concept store cu produse destinate copiilor cu varste intre 0-10 ani.
Spatiul propus pentru studiu se afla in centrul comercial Grand Arena, situat in Bucuresti, in b-dul Metalurgiei nr. 12-18. Spatiul este de forma dreptunghiulara, de aproximativ 65x25m, cu o inaltime libera de 5,4m si este deschis pe 3 laturi, cea de-a 4 fiind un perete de compartimentare ce separa magazinul de spatiul comercial adiacent.
Zona este amplasata in imediata apropiere a intrarii principale in centrul comercial, precum si langa benzile rulante ce ofera acces catre parcarea subterana, fiind delimitate de doua culoare principale de circulatie.
Cine este publicul tinta / target?
1. Parintii - in special mamele
2. Femeile insarcinate
3. Copii ( 0 (3) -10 ani)
Ce vreau sa le ofer?
Departamente:
1. Librarie si papetarie: carti de povesti, carti de
colorat, carti de parenting, invitatii de botez, cutii si ambalaje cadouri;
2. Jucarii: de plus, educative, electrice, electronice;
3. Imbracaminte si incaltaminte copii 0-10 ani;
4. Cosmetice: pentru copii si pentru mame;
5. Puericultura: scutece, biberoane, termometre, monitoare, mancare bebelusi;
6. Echipamente: carucioare, landouri, scaune de masina, scaune pentru hranit;
7. Case de marcat si carucioare de cumparaturi;
8. Depozitare si spatii pentru personal: depozit marfa, vestiare, grupuri sanitare.

zoom in zoom out fit height fit width close panel