Amenajare showroom Mercedes-Benz

Autori:
Irina Filofi, Catalin Trandafir
Amenajarea spațiului prezentat face parte din proiectul de construire al unui showroom destinat autovehiculelor comerciale Mercedes Benz.

Tema de proiectare s-a conturat pe baza restricțiilor impuse de Mercedes Benz, legate de finisaje, paleta de culori, mobilier, dotări și numar de autovehicule expuse.

Conceptul a plecat de la ideea realizării unui spațiu cu valente muzeale, care să reușească estomparea atmosferei de comerț, intâlnită în showroom-urile auto. Zonele componente au fost distribuite astfel încât să formeze un traseu cursiv, de documentare, interacțiune și vizualizare.
Complementar, am căutat sa inducem vizitatorului o senzație de perpetuă mișcare, de parcurs continuu și precis, care să exprime filozofia brandului.

Urmărind conceptul de axialitate propus de concern, clientul este intampinat de elementul dominant al interiorului, un brand-wall tridimensional. Acest obiect poartă sigla brandului și imprimă vizitatorului percepția de nucleu, în jurul căruia se desfașoară traseul simbolic. Părțile constituente ale parcursului sunt amplasate în funcție de accesuri (pietonal si auto), context exterior și relația pe care o au cu acestea, marcând etape în relația vizitatorului cu produsul.

Pe parcursul vizitei, imaginea de fundal a produselor își schimbă direcția și forma, aducând constant perspective noi.

Panou pentru expoziţie

Click pe panou pentru a-l vedea la mărimea originală (se va deschide într-o fereastră nouă).