HARE Herăstrău

Autor(i):
Manager de proiect / Project Management: Mugur Crângașu
Identitate grafică, denumire / Graphic identity, naming: Corvin Cristian Studio
Tâmplării exterioare / Exterior joinery: Punto Casa, MobiRomantik
Confecții metalice / Metal manufacturing: Răzvan Ivănică
Placări, tâmplării interioare și mobilier custom / Linings, interior joinery and custom furniture: MobiRomantik
Mobilier standard / Standard furniture: Sensio Concept, The Home
Iluminat / Lighting: Greentek, Ubikubi
Fotografie / Photography: Corvin Cristian
Biroul:
Corvin Cristian Studio, AIM Studio
Colaboratori:
Manager de proiect / Project Management: Mugur Crângașu
Identitate grafică, denumire / Graphic identity, naming: Corvin Cristian Studio
Tâmplării exterioare / Exterior joinery: Punto Casa, MobiRomantik
Confecții metalice / Metal manufacturing: Răzvan Ivănică
Placări, tâmplării interioare și mobilier custom / Linings, interior joinery and custom furniture: MobiRomantik
Mobilier standard / Standard furniture: Sensio Concept, The Home
Iluminat / Lighting: Greentek, Ubikubi
Fotografie / Photography: Corvin Cristian
Localizare:
România, București

Comentariul autorului:

HARE este un restaurant, bar și club în parcul HERĂstrău, prin urmare și denumirea de HARE Herăstrău. Este în apropiere de zona parcului numită „Grădina Japoneză”.
Designul induce o senzație exotică indefinibilă care s-ar putea regăsi în diferite contexte și, în același timp, în niciunul dintre ele în mod specific: asiatic, sud-american sau nord-african, senzație care se potrivește cu meniul „fusion” și „playlist”-ul exotic. Ar putea fi în Tulum sau Indonezia sau Japonia sau Mykonos și în niciunul dintre ele de fapt, așa că depinde de imaginația fiecăruia a se transpune în orice țară îndepărtată preferă.
Materialele sunt naturale, așa cum ar fi și cazul într-un parc: o țesătură de corten natur, ruginit, mobilier masiv din lemn de iroko, plăci de teracotă naturală, ghivece de lut, nuanțe de pământ și vegetație bogată. În contrast cu această paletă ton sur ton, blatul de bar și blaturile de mese sunt din marmură neagră, o discretă nuanță "premium".
Logoul se joacă cu fonetica celor două silabe, este puternic, memorabil, atemporal, aproape mistic. Poate fi privit ca un însemn japonez, un simbol mayaș sau o reprezentare schematică a unui zeu aztec, un sigiliu medieval, un semn vernacular tradițional sau o grafică minimalistă modernă. Deasemenea, se potrivește și cu țesătura de pe fațadă și cu designul plăcilor de teracotă. Studioul s-a ocupat de identitate (nume, indentitate grafica), design de interior, design de piese de mobilier (bănci, banchete, mese) și design-ul fațadelor.