Aluziva Charity Shop

Autor(i):
Arh. Raluca Popp, arh. Anca Marinescu, arh. Natasa Lee Andrei, arh. Carmen Ivan, arh. Alexandru Ivanciu
Biroul:
Moka Studio Design
Colaboratori:
Indigo Mob, EnigmaLab, Kuda Stripe
Localizare:
România, București

Comentariul autorului:

De ce consideram "Aluziva Charity Shop" - un proiect inspirational?

Motivele ar fi:
- este primul magazin caritabil deschis in Romania
- este deschis intr-un mall (exigentele prezentarii si calitatea lucrarilor trebuie sa respecte anumite standarde)
- a fost proiectat intr-o noapte
- a fost implementat cu ajutorul colaboratorilor nostri in 5 zile de lucru
- bugetul nu a depasit 3000 euro (incluzand sigla luminoasa)
- cauza pentru care acest proiect pro bono a fost conceput- strangerea fondurilor necesare pentru reabilitarea scolii din Lipnita, jud. Constanta.

Am decis ca, deși identitatea de brand ALZ Charity Shop este plină de culoare, să abordăm minimalist designul pentru pop up store. Conceptul este simplu și are în centrul doar simbolurile esențiale ale brandului: picătura și sloganul ”Picătură cu picătură se face un ocean”. Datorită specificului proiectului, unde donațiile definesc activitatea magazinului, am inclus în decor și diverse accesorii donate de comunitate, cum sunt tablourile cu sloganul și alte imagini care reprezintă brandul. Am aranjat produsele aflate la vânzare astfel încât să le punem în valoare, dar să și fie parte integrată din concept, pentru o abordare unitară.

Pentru că vorbim despre un pop up store caritabil, deschis pentru o lună, ne-am concentrat să avem o investiție minimă și ne-am implicat în găsirea sponsorilor care să susțină proiectul, pe același concept, picătură cu picătură. E un proiect ușor diferit, prin natura sa, dar este unul dintre proiectele care amplifică sensul și valoarea muncii echipei noastre.